bortskämd

älskling åh jag har sett på Walk the line, en helt underbar film! ååh, jag totalt älskar den, åh christian gjorde det med. johnny Cash har jag iof alltid tyckt vart bra, men nu är han bättre än någonsin. Fy tusan vad jag tycker han i filmen spelar bra, han sjunger likt Johnny åh är faktiskt väldigt likt till utseendet. åh Reese Witherspoon är så söt som June Carter, om jag fick välja så skulle jag vilja se ut som henne i filmen. henns hår är loovlie!



Första bilden är den riktiga Jonhhy Cash åh june Carter
Den andre Joaquin Phoneix åh Reese Witherspoon från filmen Walk the line


 Reese Whiterspoon som June carter

christian skämmer bort mig, nu ska han laga mat till mig, åh gissa vad det blir? tacos :D min favvo, åh i fredags lagade han lövbiff åh pomnme min andra favvorätt :) jag har världen bästaste pojkvän<3

kissssssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback