Bio på fredag

imorgonn har vi endats en lektion i skolan, så jäkla skönt att komma hem skapligt måste jag säga.
idag var första gången på körskolan för mig åh hanna. det var väl sådär, inget vidare kul men jag kan väl stå ut då, eller rättare sagt jag måste juh stå ut för att få körkortet vilket jag vill. så imorgon ska pappa åh jag till banken åh fixa med pengar åh så.
då hoppas jag att jag kan få ta ut lite pengar tills fredag, för då blir det nämligen ingen skolfest utan bio med min älskling åh jessica åh andreas. för hoppningsvis så hinner vi shoppa lite innan, det skulle jag inte tacka neej til :D jessica ph jag har juh alltid så roligt när vi shoppar :D Eller hur gummsan ? men undra vilken bio det blir, det tål att tänkas på.

nu börjar äntligen mitt favvoprogram Room service med Johnnie åh mattias, så älksling åh jag ska krpa upp i nsoffan åh se på det nuu :)

kissssssssses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback