balklänningen

ååååh, jag blidde helt frälst när jag hittade min balklänning från nian, jag var bara tvungen att prova den. jag trodde nog inte att jag skulle få igen dragkedjan för när jag sydde den så var det att den precis skulle gå igen, men tittpåtusan jag fick igen den. man kännde sig som en prinsessa i den :D
en rosa maräng är vad den är. tyvärr fick jag ingen bra helbild på den:/
men här nedan kan ni se små delar av den.

60134-8960134-88


den har dubbla axelband som är korades i ryggen, silver såklart :)

även midjebandet är i silver.



kissssses


Kommentarer
Postat av: jessica

jättefin klänning ju :O :)

Postat av: Sanna

Tack jessica gumman :D

2006-08-24 @ 07:02:51
Postat av: Lina

Gud vilken fin! Underbar färg =)

2006-08-25 @ 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback