why it is bad to be bad, when it's hard to be anything at all?

Ett hej räcker, du värmde mitt hjärta! det dunkar och slår. jag tror att jag älskar dig. eller jag tror inte, just nu vet jag. jag älskar er båda, men på två helt skillda sätt. jag skulle aldrig kunna välja mellan er, jag hoppas jag aldrig kommer behöva ta det beslutet. Du har lovat att jag aldrig förlorar dig, jag tror dig. stenhårt tror jag och hoppas jag det. och jag vet, jag kommer inte förlora nån utav er, ni finns där för mig, jag finns för er. ni vet, jag vet. vi vet. tvivla aldrig, det ska aldrig jag göra. så du tror du har en framtid utan mig?
Jag vet att du inte klarar dig utan mig, på nått sätt bevisar du det gång på gång. Jag känner dig bättre än du tror. och du känner mig, vi läser varandra. jag tror att vi hörihop.

Film med pappa snart, ska bli skoj :) jag är trött och behöver verkligen sätta mig ner och stressa av. efter filmen ska jag ringa madde så blir dte nog att ut och gå en sväng i den friska luften :D myspys. lilla elinpelin är trötter och får vila så hon orkar busa i skolan imorgon :D

IN LUST WE TRUST

Kissssses , looves and klööös*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback