The feeling of belonging to your dreams

Godmorgon

dagens bloggar får ni läsa mycket nogrant för dom kommer bli de sista på fyra dagar, för i morgon bär det av till hjärtat av sverige GÖTEBORG<3 åh där tänker jag inte leta upp nån dator, eller det skulle väl möjligtvis vara för att prata lite med robin, men då ringer jag hellre :) så det kommer bli tomt ett tag , men jag hoppas ni överlever ändå åh riktigt längtar efter att jag ska komma hem oh skriva om vad som hänt. Studiedag idag, det är skönt. men hela dagen ska jag städa oh sen på eftermiddagen ska jag och hanna packa our stuffs. jag längtar som en tok. har tvättat mina bästaste mysbyxor oh mystofflor nu, så snart ska jag gå ner i tvättstugan oh hänga upp dom på tork. vädret är hemskt idag, jag hoppas verkligen helgen bjuder på bättre väder, en stor sol vore inte fel. Frågan är juh hur mycket kläder man ska ha med sig, det är trots allt bara en ända helg. och dagarna tillbringar man i en svettig idrottshall, så man behöver inte direkt vara uppklädd om man säger så :P åh liseberg så lär det vara rätt gött kallt så man kanske t.o.m behöver vantar, vem vet? Men trots detta har jag planerat att ha med mig två "snygg"linnen, varför ? ja det kan man verkligen fråga sig. :P Jag hoppas på att den svarta klänningen med vitaprickar finns i göteborg, det vore underbart om den kunde bli min. Jag MÅSTE ha den. det finns ingen återvändo. Jag blir inte lycklig förens den är min så är det bara.
Jag funderar på om jag ska gå på historia lektionen imorgon eller inte, det lutar åt att jag faktiskt går dit. kan vara bra att slippa ta igen ännu mera sen. dessutom kan det vara kul att umgås lite med älskisarna i skolan : ) jag vill juh reta dom lite,dom kommer bli så avundsjuka när jag får gå på Liseberg åh inte dom( :
Jonte ska jag juh frå träffa i helgen ock, det var juh skitlänge sedan nu :O mhii  * visst har jag pratat med han i fonen sen dess, men det är inte samma sak . jag hoppas han har med sig sin flicka Tina ock, det skulle vara skoj åh träffa henne åh se vem som fått min lilla Jonte på fall :) Ramsus kommer vara där ock, åh han är det ännu längre sen jag träffade , det var tusiken i sommras på båten:O åhherre min gud undra om man känner igen honom, åh undra om han  känner igen mig? Jag hoppas det. åhw jontes pappa ock, han är så himla rolig, han vill jag verkligen träffa:D Sen blir det Ebbis ock, åh dte ska bli spännande för henne har jag aldrig träffat förut, mhii * :D jag längtar tokmycket, pussåkramkalas ska det bli för hela slanten. <3

Neeej nu måste jag sluta åh ägna mig åt viktigare saker. :) men jag skriver säkerligen mer senare.


Robin<3 vi har alltid samma stjärnor.


Kisses and looves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback