stan har feber ikväll.

skolan var helt okeej. en kort lektion på morgonen och sedan rast i flera timmar. vi gick till postlådan och postade brev. sen hittade vi hanna och följde med när hon fyllde på mobilen och köpte godis. men jag äter inte godis längre jag :D hiih. Äckligmat och jag var hungrig resten av dagen efter som man inte kan leva på en knäckemacka. Skapande var skoj som alltid, vi gjorde klart ballongdjuren och jag målade min grisbjörn rosa, den såg ut som en tjej men det var en kille. så söt :) den är tillsmamans med elins giraff som jag designed tungan till. vi gjorde ock små armband, robin ska få mitt (: hoppas han blir glad. Resten va lektionerna på eftermiddagen gick hyffsat fort och man överlevde, men inte mer. Kalas när jag kom hem för mormor var här och grattade mamma som fyller år idag. vaniljbullar har jag ötit så jag fått ont i magen. : ) nu sitter jag och pratar med sötaste robin, jag skanar hans röst. vill ha den i mitt öra hela tiden.

Kissses and looves *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback