Skratta åt mig för då kommer jag kanske över dig

Godmorgon och grattis lillasyster och HÅKAN :D

Har nyss grattat jossan, fjortis fyller hon idag. *jamå hon leva, ja må hon leva*
Älskade lilla håkispåkis fyller juh ock iår idag, 32 år gammal blir han. HURRAHURRAHURRA.
Var ute och gick med Elin hela kvällen och hela natten. det var så jäkla mysigt. en massa prat och skratt. vi gick nästan runt hela Finspång, var i varenda vrå och vände. Lite rädda vart vi nåra gånger för att det var fruktansvärt mörkt.  och det kom folk lite överallt som lyckades får oss skrämmda till vettet. det var mycketmycket trevligt :) Jag bävar inför att jobba imorgon, jag vet faktiskt inte om jag klara av det. jag får panik, visst mamma säger att det blir bättre med tiden, men jag absolut tvivlar. usch^^ jag hatar det.

jag vet inte vad jag ska göra med mina käsnlor, dom varierar så från dag till dag. det går upp och ner, hitoch dit och jag vill helst av allt bara sätta mig ner och gråta ut. men det skulle inte hjälpa, för det som måste göras är att JAG bestämmer mig, bestämmer mig för att glömma allt det  förflutna, för dom och jag hör inte ihop, dom är gudar jag är männsklig. och det funkar inte i verkliga livet. men om jag tänker och bestämmer mej, kommer jag kunna hålla mig till mitt beslut? det undrar jag... fortsättning följer...

IN LUST WE TRUST!
Håkan

Kisssses and looves*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback