Så får du tro vad du tror, du vet vart jag bor, Du får gärna komma hit och skrämma mörkret

Godmorgon.

Inte lika fint väder att stiga upp till idag. attans ock. jag som hade hoppats på solesken. men vem vet, kanske tittar hon fram under dagen. Jag är lite trötter idag faktiskt, satt upp rätt länge inatt. först var det juh hockey, oh fytusan 6 - 1 säger jag bara. *applåder* Sen blidde det att  sitta vid datorn och konversera lite med en massa trevligt folk. Jag har kommit på att jag vill vara Ronja Rövardotter. iih.  :D
panik inför göteborgsresan, jag visste att det skulle komma. helt plötsligt så ska dom dit, jag kommer må skit av att träffa dom. och att skjussa hem dom finns inte i min skalle, det klarar jag faktiskt inte av. jag hoppas dom andra förstår det. jag har lovat pappa att inget gråt om att åka dit, för jag får inte. men gosh , bara åka utanför där kommer få mig att börja lipa. jag älskar detdär ställer mest av allt på hela denna jord, om nån kunde fatta. om nån ville försörska förstår hur jag känner. det vore verkligen hemskt att genomlida allt igen. fast det är ingen ide att börja oroa sig ännu, det får lixsom bli som det blir. jag klarar detta, jag måste vara stark.
Och idag då, ska jag följa med till stan, eller blir det att stanna hemma. beslutsångest på högnivå. skulle vara kul att springa i affärer, men jag är pank. mindre kul. hade mamma vart med hade det vart lite roligare, men hon stannar juh hemma. ska jag följa med så måste jag juh börja ta på mig, fixa håret oh liknande, ooh. hur tusan ska jag göra? Jag måste bestämma mig nu. isch. jag tänker på beslutet.

Kisssssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback