Nu bygger vi ett nytt hem, bygger upp och startar om

Godmorgon

Sista dagen innan lovet, jag kommer att sakna alla i klassen vill jag lova. men detta kommer vara behövligt, jag är nämligen trötter som tusiken hela dagarna, orkar aldrig hitta på nått skoj : / Men nu ska jag vila upp mig, då kommer allt bli så bra så bra.  :) endast 2 lektioner idag, det känns grymt bra, slutar tidigt och kan gå hem oh städa litegranna. josssan ska juh ha kalas idag, så jag får bara vara på övervåningen>.< dumnt! Lasseman, ooow. jag vakande med din röst i mina öron, jag har verkligen blivit förälskad i dej, ännu en gång tål att tilläggas. det finns sånna peridoer då det bara är lasse i mitt liv, nu är en sån period. men jag trivs som fisken i vattnet.  iih. Han är toppen den mannen<3
Måste verkligen hitta nått att ta på mig, men nått sånt äger jag juh inte:S jag fattar inte vart alla mina fukking kläder tar vägen alltså.  :/ usch! hjälp mig! men det blir la det vita linnet ( obs, man ser gravid ut), ett bar svarta jeans(stuprör) ovh sen mina rosa tygballerinaskor. fast jag hinner la byta en tvåtusen gånger innan jag kommer iväg till skolan. keps på skallen ock, annars förstörs mitt hår (FJOLLVARNING). iih.
jag är rädd att du inte ser mig längre, förut var jag ditt allt, det ända du vill se . även om du blundade såg du, men jag står framför dig, du går bara förbi med blicken riktad framåt. vet du att jag står där? vad är du rädd för? jag ska inte förstöra, jag vill bara komma nära igen. lära känna dig, precis som det var då. Låt mig få nudda dig, en sekund. det skulle räcka.
Have a nice day darlings.

IN LUST WE TRUST

Kisssses and loves*

60134-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback