När vi blir ett, med tid och rum

Ätit mat nyssens, eller frukost kanske man skulle säga. Brunsch helt enkelt . påskmust hade pappsi köpt, så jäkla gott :D mums. det är juh skärtorsdagen idag. kom hit alla påskkärringar^^ : ) Jag har städat, ååw jag är så duktigt, toaletten och vardasgrummet, sen ska jag la ta tag i mitt eget rum ock. hii. måste vara påskfint nivet :) ska fråga mamms om vi kan köpa ett påskris ock . det måste vi ha. På morgonen har jag ock hjälpt jessica att göra om hennes krypin på lunar, hiih. hon vart nöjd tror jag : ) det är jag på nått sätt sa hon, och det skumma är att det är även jag. alla fäger , all text ja allt (utom bilderna) var juhså himla mycket mej :) det är rätt kul att vi är så lika :)

Kisssees and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback