kom så slösar vi bort våra liv

Dagne har vart helt okej. gympan lyckades jag överleva. Erik, sofia sara och jag vann staffetten, applåder åt oss. visst gick väl dopphandbollen inget vidare men vad tusan ; ) vi hade kämpat så hårt innan. På pedagogisktledarskap fick vi påskfika av våran lärare, det var mysigt faktiskt. jag tror att jag tycker om min klass väldigt mycket. jag blidde klar med ledarskapsintervjun och ägnade mig åt att göra om en tavla lite, det blidde så fint så. *hosthost* Nu har vi bokat intervjun till vänsterpartiet, hallelulja. nått lyckades vi med idag iallafall tjejjor. frågorna ska bli klara imorgon och vi kommer få kämpa, men det klarar vi. Elin kom 4 i äggmålartävlingen, grattis gumman :) det var du värd. iiih. Politikerdebatten var la inte direkt skoj^^ mars satt bredvid och buade när moderatledaren pratade, men jag måste säga, han hade jävligt kosntiga åsikter i vissa frågot. Psykologin, vi jobbade knappt alls, men hon berömde och tyckte vi var SÅ duktigt. haha. Syster mötte mig så vi gick tillsammans hem från skolan. vi blidde fruktansvärt sugna på chips och cola, så när vi kom hem sprang vi till affären oh shoppade allt vi behövde för lite mys framför tvn. dte var mums, men en promenad skulle sitta fint nu, tror jag behöver springa bort allt onyttigt jag ätit.
har fotat lite idag, nåra verka kan ni se nedan ( jepps, jag är ego och fotar mig själv)

60134-1760134-18jag tycker om


IN LUST WE TRUST

Kisssses and loves all my darlings*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback