Känn ingen sorg för mig Göteborg.

Gosh, nu är det nåra timmar kvar tills det smäller, åh jag känner mig som en tickande bomb som snart ska explodera. jag längtar så innerligt. Luften i göteborg är så speciell, den förmedlar kärlek. vinden håller tal vi en hamburgebar, åh aprilhimlen ovanför tar aldrig slut. stan har feber ikväll, åh jag älskar det. Avenyn, äntligen igen, det var ett år sedan nu. Liseberg kommer se öde åh trist ut när vi kommer dit, på på lördag då är det full fart igen. då lever det lixsom upp. skratten, glädjen, doften av popcorn och sockervadd. jag tror inte att det finns nått bättre. tävlingsdagarna ser jag ock framemot, jag kommer vara så nervös när lillebror ska brottas så jag varken vet ut eller in. man får nypa sig i armen för att stå still. sen ska jag se för första gången få se Jonte uppe på mattan, det ska bli spännande måste jag säga. jag ska skrika mej hes när alla söta finspångspojkar & flickor ska brottas.  vi ska lixsom gräva guld i göteborg  ;) allt kommer bli så skoj, t.o.m bussresan är sånt man längtar efter.
Emil, Sebbe , Jenny åh Jossan ligger så sött oh sover, dom behöver vila om dom ska orka med helgens bravader, men jag är upp med tuppen åh ska snart få skjuss av mamms till skolan. en lektion och sen ska jag hemåt igen och fixa klart det alldra sista inför resan mot hjärtat.

Fredag:
* Bussen lämnar Finspång vid 12
*Vi stannar åh äter mat på nån vägkrog
*Buss-bus
*FRAMME  :D alla skriker när dom ser liseberg.
*Incheckning på hotellet, fixa väskor
*pojksen sticker till badhuset, får se om vi hänger med
*Göteborg by evening, mat åh liknande
*sömn

Lördag:

*hotellfrukost
*påklädning åh sminkning
*MÖTA EBBA VID STATIONEN, pussåkram kalas med henne
*shopping
*tävling, hejja åh skrika på alla pojks.
*Lämna Ebba : (
*tillbaka till hotellet för att fixa inför Liseberg
*LISEBERG, woohooo. åkning av karuseller, ätaning av sockervadd åh invignings fyverkerier
*bus på hotellet
*sömn

Söndag:
*hotellfrukost
*påklädning, troligtvis inget sminkande p.g.a att man är så trött
*Tävling, åh hejja på dom sista som är kvar
*packa i ordning på hotellet åh checka ut
*packa bussen
*finalerna på tävlingen
*Lisberg, åka sönder resten av nöjesfältet
*in med alla ungar i bussen
*17.00 avresa hem mot finspång
*buss-bus för dom som orkar, eller sömn för dom som vill det.


Sakna mig inte allt för mycket nu, hemma på söndag igen med en massa nya saker att berätta.
Robin jag kommer sakna dig, det vet du<3 men jag ringer ikväller.
JAG ÄLSKAR ER ALLAHOPPA


Kissses and all my loooves *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback