Jag är mera kär i kärleken i sig, än i dig.

Godmorgon

Lars får starta upp mig på morgonen, Timglas som är veckans favorit gå på repeat om och om igen. jag njuter alla andra i familjen hatar. Man mår så bra, trots att han är så dyster, men kärleken i hans låter vinner över det mörka, och ett ljus sprider sig iochmed Lars. Söndermarken skivan har alltid vara så depp för mig, har inte kunnat med dom låtarna. men nu älskar jag dom av hela mitt hjärta. dom hemska minnena från den skivan har lixsom ersatts av dom fina. Äntligen har jag kommit ett steg på ävg i rätt riktning i livet. tack lars<3
Gympa nu på morgonen borde förbjudas. jag kommer dö, jag kommer inte orka. Jag vill verkligen inte. men jag måste, det finns ingen återvändo, gå in på planen och ge gärnet^^ dröm och glöm. Pedagogiskt ledarskap, hmm. måste göra klart intervjun idag, jag bävar! det kommer gå åt helvete. Samhäll, den måste bli rolig. vad tusiken gör jag annars? Psykologin, den kommer la gå att överleva. det ser ut som en tung dag i mitt liv. faaan!

IN LUST WE TRUST

Kissses love and klös*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback