In lust we trust

Dagen har vart helt okeej. Svenska teatern gick utmärkt och Peter skrattade hjärtligt åt våra små skådespel. Samhällen var la mindre skoj, filmen kommer bli skit, åh inget gick som vi ville. Eftermiddagen var helt okeej, vi hade invigning av entren och sen projketmässa. fanns en massa att kolla på men alt var tråkigt, så madde ville bara ha korv hela tiden, jag tror hon åt hela tre stycken den lilla sötisen.  Endast 1 lektion imorgon, skönt som faan! men jag  måste jobba lite med lena arbetet : / och sen på eftermiddagen blir det fika med jesscia på P2 , ska bli rikitgt mysigt faktiskt:D något jag ser framemot mycket.
Robin har klippt sig idag, åh färgat håret ock. han vart så himla fin så det inte är klokt. rosa har han i håret, min favvofärg åh allt. gud vad jag tycker om den pojken <3
60134-36

Kisssses and looves
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback