In lust we trust

Har jobbat, och det är verkligen jobbigt. detta tar fukkingkål på mig, jag vet inte om jag orkar mera: S måste verkligen tänka över detta. jag lipar varje gång jag går dit och varje gång jag går därifrån. usch! elin och jag ska ut och gå nu, det ska bli skönt. jag behöver luft. jag behöver elin.  gjort röda slingor i håret idag, allt för att det ska bli åt det ljusare hållet. jag tror att jag är nöjd. Jag älskar att leka med hanna, och idag har vi äntligen haft en hannasanna dag igen. det var bra länge sedan faktiskt. fika imorses och sen hårfärgning. me love it^^ :D jag ska nog färga det snart igen :  ) hiih. jag vet fakltiskt inte hur jag vill se ut i skallen, det går från minut till minut. isch^^ varför ska allt vara så svårt`?

Jag blev glad idag, du pratade inte med mig. men vad hade jag trott? Men du gjorde mig fruktansvärt lycklig, dina ord har fastnat på näthinnan. du betyder så mycket. jag vill att du ska vara lycklig, med eller utan mig spelar ingen roll.

nu kommer elin, ni borde vara avundsjuka  :) 

60134-14


Kissses love and klöös* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback