I can't see me loving nobody but you

jag blir så trött på msn>.< aldrig gör det som jag vill gaaah! jag bryter snart sönder och samman. tur att jag har min lilla chokladbit här vid sidan som lugnar mej. jajagvet jag skulle sluta äta godis^^ men nu är det fortfarande helg lixsom  ; ) så då får man faktiskt>.< så det så . Jag har sett lite på freaky Friday idag, en favvofilm måste jag säga. totalt jäkla underbar. precis min stil ( : har även haft ett långt mysigt telefonsamtal med elin, hon låg fortfarande i sängen när jag ringde. hihi lilla söta gumman, du måste juh gå upp nångång. Snart är lovet slut, jag är nöjd med vad jag lyckats åstakomma domma dagar, +2kg på vågen (eller likande), matning utav ankor, sett massvis med film och bara mysigt. kan det bli bättre ? neej : ) det kan det inte. nu ska jag iallafall börja träna, jessica sa att vi kunde juh träna tillsammans så skulle det inte bli så ensamnt, jag hoppas hon menar allvar ;  ) hiih. för det vore skoj.
Min lilla robin är inte hemma just nu : ( så jag har väldigt tråkigt, så därför får jag boomba ner honom med sms, hoppas han blir glad : ) han är så söt<3 skrivit om mig i sin blogg har han ock, åh jag blir helt tårögd av hans vackra små ord.


Kisssses and loooves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback