heaven got a open door tonight

Nyss tryckt i mig massa grillat kött och pomme , shit min mage sprängs snart det är jag helt säker på :S usch ^^ Jag orkar verkligen inte äta nått meer och det är helt klart. såg lite på tjenare Kungen med jenny och dennis, me lajk her frisyr  :D Tjejjen som spelar synth i bandet alltså : ) jernny och jag föröskte fixa till mitt hår så, och det gick hyffsat iallafall. Jag blir så himla trött. alltid ska det vaar på detta viset, kom i andra hand : /  hmm. vad gör man åt saken? är dte bara att acceptera ? eller ska man säga till :S jag vet faktiskt inte,det är en svår situation måste jag säga. grr. jag blir bara så förbannad. men jag får väl låta det vara. jag ska aldrig bli sån iallafall. det lovar jag!!! ni har mitt ord. jag skulle skriva under med mitt namn om jag bara kunde^^

promenad ikväll, ja ensamen får det nog bli. alla andra är upptagna. gooosh!

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback