Han står och skålar i champange som värsta Don Jouan. Kille hela dan'

Vad har jag gjort idag egentligen? Fixat naglarna, fixat håret, ätit mat, åkt bil med mamma. ja det var la det. just ja, hockey kollar jag juh på nu : ) Inte så intresserad egentligen, men vad tusan. det är rätt skoj ändå. HEJJA FRÖLUNDA (dom är juh trots allt från gbg ) hiih. just nu ligger dom under 2-1 i efter första perioden, men dom kommer igen : ) Jenny tjatar om godis och chips^^ jag vill inte ha, spyr bara av tanken. men jag lovar att hon komme rlyckas få med mig tillslut. fan! jag som skulle sluta. Lyssnar på linda bengtzing, hon är riktigt bra faktiskt, och jag som hatar schlager. Men jag gillar hennes skiva, sen svänger förtusan. ska åter gå til hockeymatchen nu.


Kisses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback