Forever gonna start tonight

Hockeyn gick åt helvet^^ suck! varför? jag blir så trött. hade ställt in mig på en rätt rogivande och enkel match, men icke! men guldet är vårt, så är det bara :  ) hem till göteborg med det.
har övningskört med mamms, jag vill ta livet av alla andra bilförare, dom är ivägen. varför ska dom ut och åka samtidigt som jag? det skulle jag gärna vilja veta faktiskt. om jag kunde skulle jag strypa dom jävlarna. jag fattar inte hur jag ska klara av att köra helt på egen hand sen : / usch det kommer gå illa. rädda sig den som kan är mitt heta tips till alla er där ute. i sommar när körkortet (förhoppningsvis) är mitt då blir det farligt vill jag lova. en rosa bil ska jag ha, helt klart. sen ska jag racea med alla pojkarna^^ jag kommer vara farlig och vild. mhii*
Leka med hannie ikväll då förhoppningsvis, det vore trevligt måste jag säga. kanske kan hon fixa mitt hår ock, då skulle jag blir himlarns glad, för idag ser det ut som gud vet vad. Löshåret ska väl i igen, jag vill känna mig som en prinsessa. vilket man lätt gör med det långa fina hårsvallet som jag totalt avgudar och önskar att jag hade på riktigt. ska inhandla lite nytt snart tror jag, rakt ska det bli denna gång:) men det är så svårt med färgen ,  jag vill juh få mitt hår ljusare nu till sommaren, men har juh inte fått det riktigt så som jag vill ännu, så frågan är om man ska köpa ett mörkare eller blondare hår >.< tål att tänkas på måste jag säga. Lösnaglar borde verkligen inhandlas innan göteborg ock : ) men jag sparar juh förfullt på mina riktiga nu  ;) då vi får la se vad pengarna räcker till. Jag är verkligen trött på mitt utseende, vill förändra det på nått sätt men hur är juh  frågan:S håret går la inte att göra så mycket åt just nu^^ visst skulle jag kunna klippa det, men neeej! mitt långa får allt hänga kvar . ska hjälpa papps med grillen nu : )


kissses and loves*

60134-33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback