ett ögonblick är allt vi får.

Jag är trött. Fast klockan är inte alls mycket, jag borde sova. åtminstone lägga mig i sängen en stund och vila. men nu sitter jag här, är fast! Lyssnar på massaa musik, det är härligt. iih. jag vill skaka rumpa. men det ska jocke och jag göra när vi blir 18, springa på krogen och dansa. det har han lovat mig:D vi ska ha det så skoj. Det var länge sedan vi pratade ordentligt han och jag. men det var skoj med ett msn snack .D iih. Vi har juh trots allt delat nåra månader av våra liv tillsammans han och jag :)
Det är kolsvart ute nu: / tusiken. jag som ville ut. det är juh vår man ska vara ute då, men ingen vill gå ut med mig. alla tråkar inne. fy^^

Man tar vad man får.

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback