Du var solskenet, jag var ensam

Gomörra gomörra : ) Grattis bruuuur 14 år nu.

skulle vart hos tandläkaren idag, men för 3 gången ringer dom och ändra tid. usch^^ jag kunde inte sova igår kväll p.g.a att jag skulle dit och nu kommer jag få genom lida en sån hemsk natt igen. fyvale! så det blidde ingen bild för mig idag, ganska skönt :) iiih. Men till 20 i 10 ska jag till skolan för då slutar mina flicks* , rast i nåra timmar och en massa tjöt i cafeterian ; ) mysipysigt måste jag säga. Fritidskunskapen utan lärare, undra om jag kommer få nått gjort:S Antagligen inte:P haha :D Får inte glömma att ta med min ledighetslapp till k-tiden idag, jag måste verkligen lämna in den nu. det är juh om cypern resan :P iiih. Sen när jag kommer hem från skolan blir det tårta, glass, bullar oh kakor:D kalas för mina småsyskon som fyller/fyllt år : ) Mormor , moster, morbror och kusiner kommer hit:) ikväll blir det att jobba ock :/ fyfaan!^^ men det är pengar, pengar pengar :D

jag förstår mig inte på mig själv. ena stunden är jag helt säker på att mina känslor för honom är äkta, sen räcker det med ett hej från min gamla kärlek och jag är fast i hans grepp ännu en gång. Att fastna så för en människa är inte det lättaste, och gång på gång fastnar jag i hans nät. Men endå trots att jag var säker på att det var min gamla kärlek som var den rätta , så hinner jag ändra mej ännu en gång under gårdagen. folk måste tro att jag är dum i huvudet. kan man älska mycket att det gör ont i hjärtat? och ännu mer undrar jag, kan man älska TVÅ stycken så mycket att det gör ont?

60134-15

IN LUST WE TRUST

kissses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback