Du eller jag vem är konstigast? eller är det bara jag som förändrats

GodmorgonGodmorgon

Solen lyser , underbart  :  ) funerar på om man kanske t.o.m kan ha på sig kjol idag, det vore juh faktiskt inte helt fel :P Så himla mys när man kan ha vårjackan ock. vantar behöves fortfarande men det är sånt man får ta lixsom. Vad ska jag göra idag nu då? Ta på mig, sminka med, laga mat åt syskonen. Plättar tror jag det blir med äppelmos, MUMS. sen ska jag nog leka med elin en sväng, picknick pratade hon om, det låter mycket trevligt i mina öron det. men blir vädret för dåligt får vi la sätta oss på ett fik, det är verkligen inte fyskam det heller. Jag saknar nog skolan lite, visst är det skönt att kunna göra vad man vill, sova eller bara vara, men man tröttnar och vill tillbaka.

Jag drömde om dig inatt, vilket har skett väldigt mycket på sistone. jag blir så arg på mig själv, jag vill inte minnas. men ändå finns du i mina drömmar. du ringde till mig, vi praatade i timmar sådär som vi alltid gjorde förr, jag minns att jag var lycklig. Det var kärlek igen, men sen lös solen så starkt att jag vaknade. det känndes inte kul att inse att allt bara vara på låssas , något jag hittat på i mitt huvud. Undrar hur det blir i Göteborg i år, jag har inte vågat tänka så långt. jag känner på mig att det kanske inte kommer gå så bra som jag hoppats . att jag inte riktigt klarat av att släppa allt, och kanske kommer det rinna en hel del tårar. Snart ett år sedan vi träffades förra gången, det är läskigt. jag vill inte att det ska vara såhär. jag vill ha dig nära kunna sträcka ut min hand oh peta på dig, pilla i ditt hår, strycka dig över kinden. men det fungerar inte så idag, du bryr dig inte om mig. Du eller jag vem är konstigast? eller är det bara jag som föränndrats? Jag undrar var du skulle svara om jag frågade dig. jag undrar om du skulle svara överhuvudtaget. jag tvivglar faktiskt. Låt mig får prata med dig, så lovar jag att ge upp. Och jag skulle ha ringt dig ikväll men handen fastnade framför mig och jag skulle sagt; "jag älskar dig" men stolthet kom i vägen

Kisses and all my love babe*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback