'cause nothing lasts forever, and we both know heart can change'

Godmorn

Lars får mig att stiga upp, han är underbar den mannen. Det regnar ute, det känns nästan som sommar. Fy tusan vilken härlig känsla. lasse & sommar<3 det är vad jag behöver just nu. iih. Jag börjar nästan bli orolig, vart är håkan? jag kan inte ha glömt honom :/ det får inte ske. han kommer föralltid vara min håkan i hjärtat, men kanske får han nu ställa sig bakom lars i kön ett tag.  Ska leka med hanna och micka idag, vi skulle visst skrämma folk på nån spökrunda eller nått likanande^^ det blir säkert kul. hmm. jag hatar lera, jag kommer bli smutsig. Sen blir det nog filmtajm ock, oh massa godis. fast jag har inga pengar :/ det är tråkigt. iiih. Neej, nu ska jag återgå till lars. :) <3

Martin, logga in på msn, jag har en sak till dig :)


Kisssses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback