Älskling jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns

Tagit mej in och ut ur duschen, det är faktiskt jävligt bra för att vara mig, och med tanke på att klockan bara är 10 över 12 ; ) det är så jobbigt att börja ta på sig, sminka sig och fixa. mycket bättre att vandra omkring osminkad i myskläder hela dagarna. men då känner man sig så schleten^^ usch! aldrig ska allt passa. hiih. jag är väldigt sugen på att hyra en bra film och bara lägga mej och slappa i soffan. men jag är pank, livet är hårt. Så det blir la att ta nån gammal film som jag redan sett tvåtusen gånger. men hur kul är det? Jag får la tjata lite på mamms och papps om att få pengar, men jag tycker att jag gör det varje dag. fymig. jag ska verkligen börja ha han dom mina pengar bättre. inte slösa, oh absolut inte köpta flöt eller gotte för dom. bara viktiga saker. jag måste bättre mig när det gäller allt onyttigt. jag mår dåligt när jag tänke rpå allt dåligt jag ätit. fyfaaaaan.  time to ta tag in my life :D


Kisssses and love*

Kommentarer
Postat av: Julmust

*puh* 3 inlägg på en idag.. Du är en aktiv bloggare du! :)

2006-04-09 @ 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback