A new start

Imorgon börjar min andra termin på lärarprogrammet. Har varit välbehövligt med ett jullov samtidigt som det börjar krypa i kroppen och jag faktiskt saknar att ha något att göra om dagarna. Visst har jag pluggat trots att jag varit hemma, men det har lixsom inte varit någon strukttur på vardagen. Jag har sovit länge, ätit en sen frukost, allt har förskjutits men nu är det slut på det. Tillbaka till verkligheten. 2 kurser har jag läst och klarade den första galant godkänd på alla moment första försöket, den andra kursen har vi inte fått reda på ännu så jag väntar med spänning. :)

Har precis tagit ut en plåt  med chokladmuffins ur ugnen, dom ser smaskiga ut men får inte ätas förens Christian kommer hem från jobbet.

 en bild från förra sommaren, och som jag längtar till den kommande värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback