Förskolansdag

Idag är det förksolansdag i hela Sverige, så vi tänkte ha lite extra roligt idag. I veckan har vi bakat rulltårta inför idag. Vi gick i samlad trupp med de andra avdelningarna mot Vibjörnsparken där det blev fika, lek och ballongblåsning. Ballongerna blev dock inte så långvariga då de smällde nästan direkt. Vi hade tur i oturen då det var stora svarta moln och kallt men att det endå inte började regna på oss.
Resten av dagen har jag ägnat åt medaljgörning (är väl inte ens ett riktigt ord?), dom ska delas ut den sista gympalektionenen och barnen är bra nyfikna. Mina händer känner sig destå mindre bra, klippa i kartong är inget vidare för mina stackars små fingrar.

image418

image419


 

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder =) Jodå det gick bra hos veterinären, fast Tiger tyckte det gjorde ont i öronen när han körde ner en gigantisk bomullspinne och gjorde rent så hon stretade emot lite, men jag förstår henne hehe. Haft en bra dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback