Denna veckan lider mot sitt slut

Och så var det fredag igen, veckan har sprungit förbi mig i en jäkla fart utan att jag hunnit med att göra ett dugg. men ibland måste man väl ha de så också. vädret har vart lysande och är det idag med. Solen lysr och himlen är faktiskt blå, blåser lite kallt men tar man på sig ordentligt är det riktigt skönt ute.
Eftersom Christian varit sjuk har han inte velat följa med mig ut på en vårpromenad, så jag får helt enkelt tjata på någon annan. Jag har ju bonisen i värstafall även om hon inte går speciellt långt.

Christian gick nyss till jobbet och jag hem till mamma och pappa. har städat lite så nu är jag supervarm. På söndag ska vi till lasse och mari och äta mat, ska bli mysigt var urlänge sedan jag träffade dom :)

Kommentarer
Postat av: Fani

tiden går så snabbt, svårt att hänga med ibland & inte alltid man hinner med allt det där man ska. här har det också varit jättefint väder, både idag & igår. idag blåste det kallt här med, jättekallt faktiskt, men det var jättevarmt vid tolv-tiden, så varmt att ha jackan på sej nästan blev för mkt liksom & då är det varmt, haha! hade bra puss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback