En helt underbar dag

Dagen börjades på körskolan där jag under morgonens tidiga timmar pluggade som en galning på körteorin,
gav upp efter ett tag då det känndes som att min hjärna stoppade intaget av information och istället bara puttade ut sådant jag redan kunde, men då glömde ersätta det med en ny kunskap.
Var riktigt kallt när jag med nöd och näppe(p.g.a äckligt skoskav) tog mig hem till chrille. Vi bestämde oss för att så snabbt som möjligt ta oss in till Linköping för att spendera dagen där.

Vi strosade omkring och älskling verkade ha spenderar byxorna på sig för han bestämde sig för att bjuda mig på lite av de saker jag spanat in länge men inte haft pengar till, han är för underbar. Jag kom iallfall hem med 3 par trosor(valda av mannen i huset), ett par over knee med rosetter, en tunika, bruna leggins, en bok och sist men inte minst ett par svarta tygskor som jag spanat på ett bra tag. Han fick också med sig en del fynd, och vi åkte hem nöjda och glada med lite Mc donalds mat i magen.

Kvällen kommer gå i soffans tecken då jag läser min nya bok, med kissen kurrandes i knät och älskling ser ännu en trist fotbollsmatch.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe dom kan vara snälla om dom verkligen vill karlarna =)

Postat av: anna

men snuttisgullissanna!
*smackpuss*
ja här sitter jag med mensvärk utan katt med enormt godissug och hör min sambo prata med sig själv medan han tittar på fotboll..

2007-08-29 @ 21:09:42
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback