blivit med hund

Nu har christian och jag blivit med hund. men det är en sån sär bra hund. man behöver inte gå ut i ur och skur, inte heller komma ihåg och mata den och det bästa man slipper plocka upp om den utför sina behov. det enda som behövs är att kela med den. låter inte det perfekt? Okej, han är juh faktiskt inte levande. men herregud så söt för det. Har man fått en rabattcheck från ICA(hallå ser alla att jag gör reklam nu!) så kan man lämna in den i butiken och få med sig en lite sötnos hem. så himla smidigt. jag fick välja en igår och jag blev kär direkt. Det finns en massa olika raser att välja mellan, min åh christians är en Mops :D

60134-109

Mops
Sällskapshund med humor
och talanger utöver det vanliga.
Vinner många vänner med sin härliga utstrålning.

http://www.ica.se/FrontServlet?s=butiker&state=butiker_dynamic&viewid=766412


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback