you are my wonderwall

Vart oh hjälpt moster med datorn, det tog nåra timmar det. haha. åh sen satt juh lilla ellinor hela tiden i närheten och tjatatde om dom mest knsiga grejjorna. man blidde tokig på henne, men hon är så söt så man förlåter henne så lätt :) Hon brukar tydlign gå runt i mina skor i smyg, så jäkla gulligt : ) hiih. hon tycker dom är så fina, idag traskade hon runt i mina skor med 10 centimetersklackar och tyckte hon var fin, det gick skapligt faktiskt; ) 
jag borde gå ut i solen, men jag orkar inte. jag har vart ute för mycket denna veckan tycker jag, även fast det är skönt så blir man lite trött av all värme. ska plugga lite på provet jag ska ha imorgon, känns inget skoj :S usch!!!
time to do something fun :D

Kissses and love *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback