Love the high above

Har nyss kommit hem från Norrköping. vi körde jossan åh henns kompisar dit för dom skulle fjortisshoppa, åh så skjussade vi jenny till jenny. En kort sväng på Lagerhaus där jag vart kär i varenda pryl sen åkte mamms åh papps åh jag till jysk åh handlade dynor till baden-baden stolarna. en mascara fick jag med mig hem med det var ock det enda. jag äger nämligen inte ett enda öre: / illa.
Jag borde hitta på nått att göra, men jag orkar inte. får la sitta här åh uggla för ikväll ska vi nog till adde åh grilla. ska bli trevligt som tusiken. jag hatar att inte få träffa honom så ofta längre. förut umgick vi varje dag, men man glider juh ifrån varandra tyvärr. men kubb, grill åh snack om vädret tillåter:D
ska lyssna lite på uggla<3

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback