Jag tål inte att se er två tillsammans

godmorgon

Det är dåligt väder idag. jag får ångest. igår kväll så var elin åh jag hemma hos cissi. när vi gick dit så sshoppade elin åh jag loss på lidl, ett packet med snickersglass(9st) åh en stor påse grillchips, vi skulle riktigt frossa i oss eftersom vi sörjde(fråga mig inte vad). sen vandrade vi hem till cissi. där såg vi fröken sverige åh åt upp allt vårt goda som vi shoppat. Elin beslöts sig för att en sista gång försöka hitta sin barndomskompis i skolkatalogen, åh tack gud! efter 40 minuter så stod hon där svartklädd åh ful. haha. jag har nog inte skrattat så mycket på länge. jag började nästan tjuta så roligt var det. men elin tyckte hon var så söter så. när vi gick hem från cissi gick vi förbi ettan, åh där spelade våran svenska lärare Peter. så vi lyssnade lite , Ung & kåt spelade dom, vifaan va braa det var :) han är kung peter ;)

Kisses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback