Jag hoppas ändå, att det tillslut ska bli vi två.

Morn Morn

Var hos cissi igår med elin åh martina. när vi cyklade till godislagret för att möta cissi började det spöregna. vi såg ut som blöta små katter åh folk glodde som tusiken. efter nån timmes väljande utav film valde vi en som jag, cissi åh elin redan sett. men den var underbar. Ashton Kutcher såg gudomlig ut. vi köpte en massa massa godis ock, trots att elin bantar ;) hon är så söt. Efter filmen tittade vi i skolkataloger. det var mysigt tills elin fick ett ryck. hon skulle till varje pris hitta nån barndomskompis, men hur mycket vi än letade så fanns hon inte där. jag flabbade hur mycket som helst, det gjorde vi iof allahoppa, vi var verkligen övertrötta. jävlaigt kul hade vi iallafall.
Ska snart inte till stan, till jysk med mamms åh papps, är skönt att bara komma hemifrån lite.
Jag längtar tills när jag ska få prata med min robin<3 i telefonen, jag saknar hans röst sådär superdupermega mycket.

MAGNUS UGGLA<3

Kisses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback