I want you to want me.

Endast två lektioner idag  : )
elin, maddsåh jag åkte till skolan vid 12 för att äta pannkakor trots att lektionerna inte började föresns vid halv 2 , knäppa oss :) Pedagogisktledarskap som var skit tråkigt så jag nästan dog. satt åh praatade med mats istället, det är mer givande än ingrids jävla tjabbel. svenska lektionen utan lärare, hmm-. det gick la sådär, jag gjorde klart min uppgift på två minuter, sen fick jag sitta åh passa Linus för att han skulle jobba, han tyckte att jag var som hans mamma. så numera kallas jag mamma utav linus åh mats. jävla puckoungar :P Sen kom hanna så jag åkte hem, menm bad matsie hålla ett öga på linus, nåra minuter efter hanna åh jag kommit hem cyklar linus förbi, så jag antar att matsie inte tog sin uppgift på allvar>.< jävla unge:D ska snart se lite på tv, är så fruktansvärt trött : / orkar verkligen inte ha gympa imorgon på morgonen.


kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback