You are the one I need tonight

Godmorgon

Trevlig dag igår, Hanna , jag micka hyrde film åh åt godis, mycket mums! vi bestämde oss för att ta en sväng förbi babylon påvägen hem åh då uptäcker hanna att hon glömt sin plånbok, micka ringer till Godislagret åh mycket riktigt finns den där, pappa får fort köra ner oss åh hämta den. sen åt vi pommetallrik, åh jag fick så jäkla ont i magen att jag trodde jag skulle dö, så jag var väldigt  tråkig hemma hos hanna medans dom andra hoppade studsmatta:P hääh.
Kalas idag, niceigt! men jag måste städa, fixa mig åh baka tårta:P jag kommere stresssa ihjäl mig>.<

bebis åker idag, känns hemskt! CHRISTIAN JAG ÄLSKAR DIG!!!!! <3<3<3

Sanna ♥ Christian

kisssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback