Så länge våra hjärtan klarar av att slå

Godmorgon!

060611 - föralltid
så är det du åh jag bebis<3

gosh, det är så fruktansvärt varmt att jag inte kan sova på nätterna, vaknar flera gånger av att svetten dryper i pannan, man känner sig så klibbig, så ofräsch! det är inte klokt. Fönsteret är öppet, men vad hjälper det? inte ett dugg, för alla myggor kommer då på besök, åh det är varmare ute än inne. jag dör! men jag fick juh iaf ligga kvar i sängen så länge jag ville tillskillnad från bebis, han var tvungen att gå upp tidigt för han började jobba vid 5 i morses :/ stackars<3 men jag bäddade ner han så fint i sängen igår innan jag gick, han fick massa godnattpussar, men tyvärr ingen saga : ( det får vi ta idag darly :) Han är så fin att Sinatra skulle fallit vid hans fötter(som håkan skulle sagt) åh jag håller med, fullständigt.

Dagen kommer vara outhärdlig, man ska la inte klaga på värmen, men det är svårt att låta bli! jag kommer svettas hela tiden eller nått :S jag har inga planer för idag, eller jag ska väl umgås med min bebis sen när han slutar jobbet. wooho(: det är det man ser framemot, åh längtar efter hela tiden. jag saknar honom innan jag ens stänger igen dörren åh går ut från hans lägenhet.

kan det vara kärlek?

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback