Kärlek är när man inte vill sova, för verkligheten är bättre än drömmen

morgonen har vart jäkligt slapp, det enda jag gjort är vaknat, ätit frukost, smörjt in mig med brun utan sol, ätit lunch åh pratat med hanna i fonen. jag borde ta på mig, sminka mig åh fixxa håret. men jag orkar inte, älskling får ta mig som jag är idag. det är molning ute idag, det gör faktiskt inte så mycket. men om det kunde komma lite åska åh rensa ut luften skulle ingen  bli gladare än jag. man får huvudvärk av detta väder. det är kvavt åh varmt! jag vill ha glass!!! nununu. jag från tvinga med mig elin till grillen sedan ; ) när hon kommer hem från jobbet, om hon orkar vill säga. jag förstår att hon är helt död när hon kommer hem den lilla prinsessan:P annars får älskling följa med mig. hiih. han är så underbar :)
christian, jag älskar dig!


Sanna ♥ Christian


kisssses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback