Born to be wild

snart är mitt lilla plommon hemma<3 hiih

Har haft poängjakt i skolan, det var väl inget vidare :/ jag var tvungen att ställa upp i frisyrtävlingen så Elin(tror jag hon hette) gjorde en fläta på mig, men jag vann inte :/ tack gud för det:D sen åkte vi hem åh hanna åh jag käkade pizza. mums : ) har legat på hannas golv typ hela eftermiddagen, höll på att somna. hon skulle på sin kusins student så därför ville hon göra sig fin, skti snygg vart hon. åh jag låg bara där åh glodde åh praatde på som alltid: D ledig imorgon, känns jäklit gött faktsikt, men jag har juh planer för dagen, åh det är inte vilka planer som helst utan dom bästa. jag längtar<3

60134-52

om 14 dagar blir jag 18 :D

kisses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback