sömniga ögon

Igår kväll var moster, morbror åh kusiner här, vi satt ute i trädgården åh pratade, det var  så att man behövde långärmad tröja, för att det var lite kyligt. Sen ringde jag christian åh han hade tråkigt, åh jag hade tråkigt, så jag trasskade dit vid halv 10. när jag kommer fram sitter älskling framför tvn åh spelar tv spel, helt underbart söt är den lilla darlingen. jag satte mig åh tittade, efter en stund började mina ögon flimra, åh sakta med säkert så sov jag där i soffan under täcket. vid halv 12 vaknar jag åh går åh lägger mig i sängen, christian stängde av tvspelet åh kröp ner bredvid, jag somnade lycklig som alltid!

i eftermiddag ska jag åh älskling till stan åh se på bio  :) det ska bli myspys faktiskt!

CHRISTIAN JAG ÄLSKAR DIG! <3
60134-59


kisssssses and loves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback