jag vill gå hem med dig

hettan är enorm, det går inte ens att leva i denna värmen utan att dränkas av svett. det är hemskt. dom säger att man inte ska klaga, men vadfaan! jag har aldrig sagt att jag vill ha 32 grader åh sol, det hade räckte med 25 åh lite härliga vindar. har provat nya klänningen,den sitter som en  dröm, undra om den är sydd för mig? Jessica ringa förut, åh hon ska kanske låna en av mina klänningar ikväll, hon kommer seljuvlig ut :) Vi ska till christian först innan vi åker till Linda, det ska bli myspys :)
Har läst recensionerna från lars, dåliga recensioner överallt. visst var han kanske inte på topp, åh visst har dom andra konserterna vart bättre, men att inte älska honom är omöjligt. Låtvalen var väl kanske inte dom bästa, eller det var inte mina favoriter iallfall. men vad gör det, det är Lasses ord, lasses toner åh Lasses röst, åh bara det ger oss valuta för pengarna!

Christian, jag älskar dig<3

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback