klädbeskymmer

vad ska man ha på sig första dagen i skolan? egentligen, varför ska man klä upp sig ? jag fattar inte riktigt det, men på något sätt så vill man juh vara fin, åh alla andra kommer juh vara det! jag är juh hos älskling åh har inte allt för mycket att välja på, slängde ner nåra plagg i väskan innan jag åkte igårkväll. sen finns det juh lite kläder jaghar här också! men ändå inte allt för mycket att välja på.
vädre ser piss ut så därfö överväger jag att ta jeans, en pricvkigt tubtob åh sen ett par tygballerina, men samtidigt är det juh nu mkan ska ha på sig klänningar, för snart blir det för kallt. jag får rådslå med älskling sedan vad han tycker ;) även fast jag redan vet vad han kommer svara!

måste sminka mig!
tjingeling!

kisssssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback