jag är hellre glad nu än om 25 år.

Jag bryr mig inte. ni vill mitt bästa, det är jag tacksam över. detta är mitt liv. jag förstör det säger ni. är det jobbigt att titta på ? Klart det är. men jag är lycklig. nu är jag lycklig. jag är hellre glad nu än om 25 år. det är dagens jävla sanning. vem bryr sig om morgondagen? Jag lever nu, idag. låt mig leva. Jag älskar er , det gör jag. Men jag tror att jag klarar av detta bäst själv. jag tänker nämligen inte lyssna på er denna gången. Och kom inte och säg: VAD VAR DET JAG SA. för jag vet mycket väl hur detta kommer sluta, ni har rätt det kan jag inte förneka. men det gör ingeting. för jag vill det här, mer än allt annat. Lycka, detta är lycka. kanske bara för stunden, kanske bara för nåra minuter, men jag skulle döda för dom minuterna. Jag älskar inte han, kanske är det kärlek, förälskelse? eller bara behov av närhet. jag skiter i vilket. Jag mår bra, är inte de det viktigaste? Jag skulle reagera likadant om  jag var ni, ni gör det av kärlek. Men ingen kärlek ivärlden kan stoppa mig. juh längre tiden går juh hårdare blir livet, och speciellt i en sådan situation. men jag klarar det, det har vart värre. Låt mig få försöka, ge det en chans. jag älskar er, jag kommer alltid att göra det. låt mig få älska honom ock, låt mig få se hur han är. vi är kanske inte rätt, vi kommer inte gifta oss. men det som vi har är fint, man kanske kan bygga upp nått bra av det. allt är värt ett försök.
ooow. jag blir så förbannad. tårarna är nära. han ska inte få splittra oss. det tillåter jag inte. aldrig! jag vill inte riskera det, men ändå släpper jag inte honom hur mycket ni än vill. aldrig. I can not live without you.

James Blunt - Goodbye my lover <3 just nu den enda som förstår.

i'm losing my friends for you tonight. cos' ther is no one but you how makes me feel alright
we've had our times of ups and downs , but after all it's worth it.
you're the one that's makes my world go around.

i'm leaving this town with you tonight.  It's don't matter where we're heading as long as you hold me tight.
To you darling, i'm chained and bound and nothingäs gonna change that.
You're the one the makes my world go around.
If ther is anything i'm shore of it's my love for you.
If ther's anything that i want more of it's you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback