I still miss you babe

haft en härligt promenad med jocke ikväller: ) det var så jävla kul. var år och dar sedan jag ens pratade med den pojken, varför ? jag måste var helt störd i huvudet som dumpade honom. vi hade fortfarande massa saker att prata om och det har vart tjabbel och skratt omvartannat. åååw. det har vart så härligt. vi har nog besökt varenda plats i hela finspång:D Han tror att han ska vinna i armbtytningöver mej, men han tror så jäkla fel. haha jag kommer vinna lätt:D Jag orkade tillochmed lyfta upp honom, det ni. jocke ska bli hundfågel i hans nästa liv, för då kan han flyga och bara kraffsa på dörren om han vill gå ut:P jag ska minnsan bli en björngris jag, det låter som ett bra djur. jocke tror mig inte>.< *nyper i armen*

I sommar när vi båda är 18 blir det utgång och då ska vi skaka rumpa och dansa hela nätterna .

om två veckor blir han 18 , jävla han.

DETTA SKA GÖRAS OM, JAG HAR SAKNAT HAN!


kisssses and loves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback