Shop till you drop

Kortet gick varmt igår och jag shoppade som aldrig förr, var roligt att för en gångs skull hitta en hel del massa grejer när jag hade pengar att spendera. Annars brukar jag aldrig hitta nått när jag har råd, och när jag är pank hittar jag hur mycket som helst. Det blev ett gult velour set (JIPPIE), gula ballerina, jeans kjol, svart-vit rutig blus, linne, kofta, presenter åt tvillingsyskona som fyller år i veckan + lite annat nödvändigt. Har bilder hemma hos chrille så dom kommer upp så småningom.

Just nu är vi hemma hos mig för Christian har hjälpt pappa att tapesera vardagsrummet, och så jäkla snyggt det är. Kommer bli helbra när allt är färdigt.

Skönt att veta redan nu att jag har jobb på gläntan hela nästa vecka, då vet man tider och slipper oroa sig för att någon ska ringa in en tidigt på morgonen och man måste rusa upp och kasta på sig kläder för att hinna i tid. Jag trivs verkligen på ängslyckan och nu blir det tredje månaden jag är där, har vart där var enda dag sedan 1:A feruari och hoppas självklart det blir mer :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Inte fel med shopping =) Allt bra annars?

Postat av: Anna

Ja har varit på stan i typ två dagar men hittar inget haha :P

2008-04-01 @ 16:21:40
URL: http://liillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback