Jag ska måla hela väggen lilla pappa...

Christian åh jag har jobbat flitigt idag åh målat en hel del av badrummet hemma hos mor och far. Dock var det bara grundfärg, men färg som färg. Nu är vi därför lite småprickiga, även lite blå om fingrarna eftersom det också hunnits med att baka två supergoda blåbärspajer som vi smaskade på allaihoppa förut. Grillen är tänd och jag är inte lite hungig. Lukten gör det helea inte bättre;)
Äntligen lite sommar!

Imorgon blir det kalas för Linda, först en minigolftunering, precis som förra året. Hoppas det går bättre för mig åh chrille iår, nu ska vi bannemej vinna;) Iallafall parklassen. På kvällen blir det kalas. Bono åh jag slog in presenterna förut så allt är fixat.

Nu är det dax för mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback