Stadskörning

Usch är faktiskt lite nervös nu, för om ungefär en timme är det dax för körskolan,
och inte någon vanlig lektion, utan stadskörning i Norrköping.
Kommer säkerkligen vara hur mycket bilar som helst,
och då blir jag skitstressad.
Nej nu nu ska vi tänka positvit här :) allt kommer gå toppen.
Men det är nog bäst ni håller tummarna för mig.



I eftermiddag ska jag sedan hjälpa min moster som läser upp sitt matte betyg,
är lite orolig att jag lovat för mycket,
tänkt om jag inte ens kan talen hon vill ha hjälp med

Får hoppas på att det blir en bra dag med bilkörning och matte!
mina två hatobjekt :P


Kommentarer
Postat av: anna

usch körkortet..som jag aldrig tog...fortfarande en massa ångest kring det...blä...
hoppas lektionen gick bra racerbruden ;)
pösspöss babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback