4 månader

igår firade älsklingen och jag fyra månader. helt underbart! när jag kom dit sa han till mig och blunda och sträcka ut handen. när jag tittade hade han lagt ett supergulligt paket i min hand. där i fanns alla sorter av Lucky Lips(4st) ett hade jag redan från början, det är helt klar mina favorit läppglans(lypsyl skulle jag mer kalla det) har faktiskt bloggat om dom förut hur mycket jag älskade dom. luktar helt ljuvligt allahoppa, Lime, Bubbelgum, Passionsfrukt, Jordgubb och hallon. absolut värt att prova dom. sen sa han åt mig attt blunda och då fick jag ytterligare ett paket och det innehöll en bodylotion från Hugo Boss. Luktade precis som jag gillar och passade utmärkt. Christian sa faktiskt att han tyckte att den luktade mig:)


Kommentarer
Postat av: lina

Fasen va sött!

2006-10-10 @ 18:29:22
Postat av: Sanna

japps, han är s¨himla gullig min pojkvän :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback