Svenska hjärtan tinar aldrig när dom väl har frusit.

jag ger dig inte min morgon och inte min dag
du får nått så mycket bättre du får hela jävla jag! <3

Åh gosh, jag har tråkigt, fruktansvärt råtråkigt. vad ska man göra? ingen är hemma, alla jobbar. jag ska jobba ikväll, jag kommer dö! Timmarna rör sig inte framåt, dom har stannat. klockan visar samma tid som för hundra miljoner år sedan. Kan inte min lilla älskling ringa snart, han måste väl ha lunchrast någon gång? han jobbar åh sliter hela tiden han. ska kanske ta åh baka något som jag kan ta med till älskling imorogn när jag ska sova där ;) men det blir jobbigt att gå upp vid halv sex, för då ska han till jobbet : P men vad gör man inte för kärleken? : )
nej nu ska jag röra på mig. måste gör något för det börjar krypa i benen på mig.

Sanna ♥ Christian

Kissses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback