Nyfiken

Igår morses satt christian åh jag i soffan åh åt frukost åh då kom min julklapp på tal. jag, nufiken som alltid, började självklart tjata om diverse ledtrådar. men han satt knäpptyst och rörde inte en min. efter någon timme av lirkande gav han upp. Han hämtade paketet och ställde det på bordet.
-Öppna det om du vill! sa han och log. Det var ett riktigt svårt val. Sedan berättade christian att det inte var det enda jag skulle få, då vart jag säker. det där paketet skulle upp :D Vart ju faktiskt jämt också iochmed att christian har listat ut vad han ska få av mig, iaf det enda paketet.
och innuti låg den sötaste , rosa lilla MP3 spelaren du kan tänka dig. den var helt underbar. Jag hade önskat mig en annan, men detta var den enda rosa han kunde få tag på, förutom IPOD vilket jag inte vill ha.

TACK ÄLSKLING<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback