vart har dagen tagit vägen?

vad har jag gjort egentligen? klockan slår fem åh jag har väl inte gjort allt för mycket. Kusiner åh moster var härförut, vi tittade lite på Mahraton loppet, men det var enbart för att Göteborgs stad är så vacker, även i regnet! det är inte utan att man längtar tillbaka lite. avenyn, hotellet, Liseberg åh alla svettiga brottare i Valhallahallen : ) Det är lycka!

Älskling ringde förut, han hade hicka! fytusan vad söt han lät hela tiden, varannan minut kom det en liten hick åh jag brast ut i skratt vareviga gång. Andreas hade ringt åh frågat om vi skulle hitta på nått ikväll alla vi fyra, jag , christian, jessica åh andreas. åh det tackar jag inte nej till! det brukar alltid vara så roligt när det är alla vi. Visst är det supermysigt att bara vara ensam med christian, men lite sällskap i nåra timmar är inte fel det heller faktiskt. jag måste ha den störaste turen i världen som för det första har världen finaste åh underbaraste pojkvän sen har jag turen att han har en helt underbar familj, åh dessutom är hans lillebror tillsammans med en väldigt bra kompis till mig! kan man ha det bättre? :)

mamma åh jag ska beställa kläder nu, förhoppningsvis!

kisssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback